godziny pracy urzędu:
Pn.: 8:00 - 16:00, Wt.-Pt.: 7:00 - 15:00
ul. Racławicka 12
32-200 Miechów
tel.
41 39 10 000
powiat@miechow.pl
Strona główna/Powiat/Aktualności/Z posiedzenia Zarządu

Z posiedzenia Zarządu

25 Lutego 2008
Z posiedzenia Zarządu

(...) i modernizacyjnych, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Domu Pomocy Społecznej w Mianocicach, zlokalizowanego w zabytkowym pałacu. Jednak najwięcej czasu poświęcono sprawom drogowym. Członkowie zarządu uczestniczyli w prezentacji działania satelitarnego systemu lokalizacji specjalistycznego taboru samochodowego Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie. W dyspozytorni można było na wielkim monitorze prześledzić kursy piaskarek wyposażonych w czujniki systemu GPS, które monitorują ich pracę. Dzięki nowoczesnemu monitoringowi znana jest w każdej chwili lokalizacja piaskarek, ich trasa, prędkość, czas pracy, ruch i postoje pojazdów, poziom zużycia paliwa, itp. W efekcie wdrożony z inicjatywy starostów miechowskich system, zastosowany w ZDP od początku obecnego sezonu zimowego, ma wpływ na jakość wykonywanej pracy i usług, ganizację działania tej jednostki, przepływ informacji i rozliczenie kosztów w zakresie zimowego utrzymania dróg. Uzyskany materiał jest archiwizowany. Następnie członkowie zarządu wraz z wicedyrektorem Jerzym Muszyńskim dokonali objazdu części sieci szlaków powiatowych, zwracając uwagę na stan nawierzchni odcinków dróg planowanych do kolejnych prac modernizacyjnych, infrastrukturę drogową (mosty, znaki drogowe), stan poboczy i rowów przydrożnych oraz prowadzone prace wycinkowe krzewów i drzew w pasach drogowych.

/Ryszard Nasada, rzecznik prasowy powiatu/

 

do góry