godziny pracy urzędu:
Pn.: 8:00 - 16:00, Wt.-Pt.: 7:00 - 15:00
ul. Racławicka 12
32-200 Miechów
tel.
41 39 10 000
powiat@miechow.pl
Strona główna/Powiat/Aktualności/Szkolenie z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych

Szkolenie z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych

22 Listopada 2007
Szkolenie z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych

(...) Zawiłosci przepisów wyjaśniała zainteresowanym arbiter Urzędu Zamówień Publicznych p. Stanisława Adamczyk. Ustawa prawo zamówień publicznych jest jedną z trudniejszych ustaw do realizacji w praktyce. Aby prawidłowo stosować przepisy tej ustawy, udzielając zamówień publicznych, należy dobrze zapoznac się z poszczególnymi trybami udzielania zamówień i terminami obowiązującymi w ich realizowaniu. W trosce o własciwe stosowanie przepisów i doskonalenie przcowników w tym zakresie, starostwo zorganizowało szkolenie dla wszystkich jednostek organizacyjnych powiatu. W szkoleniu wzięli udział zarówno kierownicy jednostek jak i pracownicy merytoryczni zajmujący się zamówieniami publicznymi w swoich jednostkach.

do góry